قدم‌بخير مادربزرگ من بود
http://www.qoqnoosp.com/Include/LargeProductImages/14385.jpg   مجموعه داستان
يوسف عليخاني


نشر آموت
چاپ چهارم/ 1390
چاپ سوم/ 1388
112 صفحه/ 2200 نسخه/ 2200 تومان
چاپ اول ۱۳۸۲، چاپ دوم 1386

* نامزد بیست و دومین دوره ی جایزه کتاب سال
* برنده جایزه ویژه شانزدهمین جشنواره روستا
"قدم بخير مادر بزرگ من بود" نوشته یوسف علیخانی، مجموعه 12 داستان كوتاه است كه در فضاي وهم زده روستايي به نام ميلك مي گذرد.
سه داستان از مجموعه قدم بخير مادر بزرگ من بود پيش از اين برنده ي جايزه ويژه شانزدهمين جشنواره بين المللي روستا و داستان هاي برگزيده مسابقه داستان كوتاه صادق هدايت شده اند. اين مجموعه داستان توسط نشر آموت منتشر شده است.
مجموعه داستان " قدم بخیر مادربزرگ من بود " یکی از نامزدهای کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال 1383 بود.

«قدم‌بخير مادربزرگ من بود» در چاپ سوم ... اینجا
" قدم بخیر مادربزرگ من بود " چاپ دوم شد ...
اينجا

مرتبط
ساده اما تاويل‌پذير - محمد شريفي ... اينجا
درون و برون متن - فتح‌الله بی‌نیاز ... اينجا
راز آمیز و جادوگرانه - م.ع. سپانلو ... اينجا
این داستان‌های باطل السحر - عبدالعلی دستغیب ... اينجا
داستان‌هاي اين مجموعه وهمي هستند - شهرنوش پارسي پور ... اينجا

خرافه‌های داستانی شده - سپیده جدیری ... اينجا
زباني گمشده در آن سوي زمان - اميد بي‌نياز ... اينجا
رونوشت با اصل برابر نیست - حسن محمودی ... اينجا
تجربه‌هاى تازه و دلهره هاي دروني - بهناز علیپور گسگری ... اينجا
اِزرا پاوند اين بار از ميلك مي آيد! - فريدون حيدري مُلك‌ميان ... اينجا
دوباره بلندخوانی کتاب "قدم بخير مادر بزرگ من بود" - یاشار احدصارمی ... اينجا

گفتگو با روزنامه شرق ... اينجا
جلسه نقد " قدم بخیر..." در نمایشگاه کتاب ... اينجا
خواب هایی که داستان شدند - گفتگو - ارژنگ تورانی ... اينجا
جلسه نقد و بررسی " قدم بخیر..." در کانون ادبیات ایران ... اينجا

درباره يوسف عليخاني ... اينجا

Labels:

youssef.alikhani AT yahoo DOT com